Pomoc prawna związana z koronowirusem (Covid-19)

Odpowiadając na bieżące zapotrzebowanie na pomoc prawną w dobie Koronawirusa (Covid-19), zapewniamy kompleksową i bieżącą pomoc prawną dla przedsiębiorców, podmiotów publicznych oraz osób fizycznych.

Udzielimy porad prawnych, przygotujemy opinie prawne, sporządzimy projekty pism, opracujemy projekty aktów prawnych, podejmiemy się reprezentacji, pomożemy podjąć decyzje w kluczowych sprawach dla funkcjonowania Państwa firmy.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy prawnej w związku ze skutkami rozprzestrzeniającego się koronawirusa (Covid-19), to zachęcamy do kontaktu z Kancelarią pod adresem biuro@jpkancelarie.pl

Zapewnimy bieżącą pomoc i obsługę prawna dla przedsiębiorców, osób fizycznych oraz podmiotów publicznych w zakresie stosowania obowiązującego prawa, w tym w szczególności:

– prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (w tym w szczególności wyjaśnimy, jakie uprawnienia i obowiązki przysługują pracodawcom i pracownikom, o jakie świadczenia można się ubiegać; w jaki sposób stosować przepisy pracy itp.)

– prawa zobowiązań (w tym w szczególności udzielimy wsparcia prawnego w zakresie: zmiany postanowień umów, rozwiązania stosunków umownych, sposobu wykonywania umów, wywiązywania się z kontraktów, dochodzenia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, ustalenia prawa do odszkodowania, renegocjacji postanowień umów, rozłożenia zobowiązań na raty, uzyskania prolongaty spłat itp.)

- innych dziedzin prawa w zależności od Państwa potrzeb